شرایط دریافت کارتخوان سیار پست بانک
شرایط دریافت کارتخوان سیار پست بانک
شرایط دریافت کارتخوان سیار پست بانک
پست بانک ایران بانک دولتی ایرانی است، که در زمینه ارائه خدمات مالی و بانکداری به مناطق روستایی فعالیت میکند. این بانک با داشتن دههزار دفتر خدمات ارتباطی روستایی، گستردهترین بانک کشور از نظر دسترسی در نقاط دوردست ایران بهشمار میآید. پست بانک ایران از دیماه سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را بهطور رسمی آغاز کرد و هماکنون نیز به کار خود ادامه میدهد. ماهیت فعالیتهای پست بانک بیشتر بانکداری خرد، بر بستر الکترونیک و خدمات بانکی یکپارچه میباشد.
فعالیت رسمی پستبانک از سال ۱۳۷۵ و پس از تصویب اساسنامه توسط هیئت وزیران آغاز شد.
شرایط دریافت کارتخوان سیار پست بانک
پست بانک با PSP های مختلفی در کشور دارای قرارداد میباشد لذا درصورتی که از دارندگان حساب نزد بانک مسکن هستید میتوانید برای دریافت کارتخوان ثابت و یا سیار پست بانک با ما تماس بگیرید و یا به قسمت خرید کارتخوان سیار سایت پارسه نوین مراجعه نمایید. پس از انتخاب مدل کارتخوان سیار و یا ثابت با کارشناسان پاریه نوین تماس گرفته و مدارک را برایشان ارسال نمایید. بعد از تایید مدارک دستگاه کارتخوان شما آماه تخصیص و تحویل میشود.
مراحل دریافت کارتخوان سیار پست بانک:
۱. انتخاب کارتخوان سیار مناسب شغل خود
۲. تماس با کارشناسان پارسه نوین
۳. ارسال مدارک مورد نیاز
۴. تحویل شرایط دریافت کارتخوان سیار بانک مسکن سفارش داده شده و پرداخت هزینه درب منزلمدارک لازم جهت اخذ شرایط دریافت کارتخوان سیار پست بانک :
۱. صفحه اول شناسنامه
۲. پشت و رو کارت ملی
۳. تاییدیه شماره شبا حساب
۴. پر کردن فرم های مربوط به اخذ کارتخوان سیار
شما میتوانید برای راهنمایی و دریافت کارتخوان سیار پست بانک با شماره های شرکت پارسه نوین تماس بگیرید.
- ۹۹/۰۱/۰۴