شرکت تجارت پارسه نوین آینده

فروش دستگاه کارتخوان سیار

شرکت تجارت پارسه نوین آینده

فروش دستگاه کارتخوان سیار

شرکت تجارت پارسه نوین آینده

فروش دستگاه کارتخوان سیار
بدون نیاز به جواز کسب
سرعت تراکنش بسیار بالا ( ٢ ثانیه )
قدرت نگهدارى شارژ به مدت ٣ روز
آنتن دهى فوق العاده قوى
صفحه لمسى به همراه قلم
داراى بارکد خوان براى فروشگاه ها
مالکیت دائمى
پشتیبانى ٢٤ ساعته
یک سال ضمانت
براى اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید

شماره تماس:
09128978707
02166576795

کلمات کلیدی

فروش دستگاه کات خوان سیاتر مدل پکسs910

فروش دستگاه وری فون 675

فروش ویژه دستگاه های کارت خوان بی سیم مدل paxs910

فروش دستگاه کارتخوان سیار مدل پکس

فروش ویژه دستگاه های کارت خوان بی سیم مدل وری فون675

فروش ویژه دستگاه های کارت خوان بی سیم

فروش دستگاه کارتخوان pos سیار

کوچک ترین دستگاه کارت خوان سیار

شرکت تجارت پارسه نوین آینده

فروش دستگاه های کارت خوان بی سیم

شرایط اعطای نمایندگی کارت خوان سیار

فروش کارتخوان سیار D210 Pax wifi

دستگاه کارت خوان سیار pax s910 برند پکس

شرکت تجارت پارسه نوین آینده​​​​​​​

فروش دستگاه کارت خوان سیار مدل Szzt8210

کارت خوان کستل CASTLES V3

کارت خوان سیار ZT8225

پوز سیار

فروش کارت خوان سیار

شرایط تحویل دستگاه کارت خوان

فروش کارت خوان بیسیم زد تی ZT8210

کارت خوان بیسیم پکس PAX D210

کارتخوان بیسیم Ingenico 7910

مشخصات وری فون 675

کارت خوان وری فون

کارت خوان سیار

دستگاه پوز castles

فروش کارت خوان بیسیم زد تی SSZT8210

فروش دستگاه کارت خوان بایتل 5100 IC

کارتخوان بیسیم

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

محصولات SZZT

پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۵۸ ب.ظ | mahdi asili | ۰ نظر

دستگاه پوز بیسیم (سیار) SZZT در مدل های متفاوت میباشد.. ویژگی های دستگاههای SZZT شامل طراحی رنگ متنوع، ادغام آسان، ارتباط انعطاف پذیر و اتصال، با بالاترین سطوح امنیتی آنلاین /

آفلاین تایید شده، به عنوان گزینه برای بارکد 1D / 2D و سفارشی MODEM / GPRS / CDMA / 3G / ارتباطات اترنت برای مشتریان میباشد.

این دستگاه با ویژگی های منحصر به فرد و ارتباط از طریق تکنولوژی CDMA / GPRS، کار انتقال داده در زمان واقعی را انجام میدهد، همچنین ارتقاء نرم افزار و رابط کاربری دوستانه از

ویژگیهای دیگر این دستگاه میباش. این دستگاه می تواند تمام پروسه مدیریت پرداخت را در تمام زمان ها و مکان ها بطور کامل انجام دهد.

برگرفته از سایت:شرکت تجارت پارسه نوین آینده

پرسش و پاسخ های پذیرندگان کارت خوان های سیار

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۱۲ ق.ظ | mahdi asili | ۰ نظر

پرسش و پاسخ های پذیرندگان کارت خوان های سیار(بیسیم).....

 چه خدماتی بر روی پایانه فروش به طور معمول ارائه می شود ؟

خدماتی که بر روی پایانه های فروش قابل ارائه می باشند شامل موارد زیر است:

  1. خرید

  2. پرداخت قبض و سایر پرداخت های شناسه دار

  3. خرید شارژ

  4. مانده گیری

چه زمانی می توان از پرداخت صورت گرفته توسط مشتری جهت تحویل کالا اطمینان حاصل نمود؟

پس از انجام تراکنش دستگاه به صورت خودکار رسیدی مبنی بر انجام موفق یا ناموفق تراکنش چاپ می نماید. پذیرنده باید در هنگام کشیدن کارت توسط مشتری از اصالت برگه خروجی دستگاه مطمئن شده و سپس کالا را تحویل دهد. به عبارتی اخذ رسید خرید موفق از دستگاه به معنی انجام تراکنش بوده و واریز وجه به حساب پذیرنده تضمین شده است.

 

چگونه می توان مانع از سوء استفاده افراد متقلب به هنگام استفاده از کارت شد ؟

موارد امنیتی که به هنگام خرید با کارت باید توسط دارنده کارت/مشتری باید به آن توجه نمود، عبارتند از:

  • اطمینان از اصالت برگه تراکنش موفق چاپ شده توسط پایانه

  • نظارت پذیرنده بر نحوه ورود اطلاعات و انتخاب منوهای دستگاه توسط مشتری

  • احراز هویت شخص در خرید های با مبالغ بالا

 

چگونه می توان از اصالت اشخاصی که جهت پشتیبانی و رسیدگی به پایانه مراجعه می نمایند اطمینان حاصل نمود ؟

  • مشاهده کارت شناسایی و یا معرفی نامه معتبر از طرف شرکت مربوطه ضروری است، لذا پذیرنده باید پیش از اجازه هرگونه دسترسی به پایانه فروش و یا اعمال تغییرات بر روی دستگاه، شخص پشتیبانی کننده را احراز هویت نماید.

  • عدم درخواست اطلاعات شخصی کارت و حساب پذیرنده

  • استعلام از شرکت های ارایه دهنده خدمات پرداخت مربوطه

  • نظارت بر اقدامات و تغییرات صورت گرفته بر روی پایانه توسط پشتیبان

آیا داشتن چند پایانه فروش توصیه می شود ؟

با توجه به یکسان بودن عملکرد تمامی پایانه های فروش صرفاٌ استفاده از یک پایانه فروش کافی است.

آیا اخذ هزینه اضافی از دارنده کارت توسط پذیرنده مجاز می باشد؟

خیر. اخذ هر گونه هزینه اضافی از دارنده کارت و تحت هر عنوان توسط پذیرنده کارت مجاز نیست.

حوزه مسوولیت های پذیرنده چیست؟

حوزه مسئولیت های پذیرندگان کارت در ارایه خدمات به شرح زیر می باشد:

  • پذیرنده موظف و متعهد به حفظ و نگهداری پایانه فروش با شرایط تعیین شده در قرارداد و ابلاغیه‌های شرکت PSP و منطبق با مقررات این حوزه که توسط بانک مرکزی ج.ا.ا و یا شاپرک اعلام گردیده می باشد.

  • پذیرنده موظف به اعلام سرقت و مفقودی دستگاه شده می باشد و باید تعهد نماید که درصورت تغییر آدرس و یا شغل، موضوع را در اسرع وقت به شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت اطلاع دهد.

  • پذیرنده متعهد است ضمن نظارت کافی بر روی عملکرد کارکنان خود داشته باشد لذا مسئولیت هرگونه سوء استفاده احتمالی از طرف کارکنان تحت مدیریت خود به عهده پذیرنده می باشد.

  • پذیرنده متعهد است درصورت تغییر در صنف (و یا سایر موارد کلیدی ارائه شده به شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت جهت شناسایی خود، از جمله تغییر مندرجات روزنامه رسمی برای اشخاص حقوقی) مجوزهای مربوطه را کسب و مراتب را به شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت اعلام نماید.

  • پذیرنده مسئول اصالت و صحت مستندات ارائه شده و مجاز بودن آن طبق مقررات جاری کشور می باشد.

  • لازم بذکر است پایانه فروش تنها با حساب‌های بانکی که دقیقا به نام شرکت باشد باید مرتبط باشد.

  • پذیرنده متعهد می باشد تا صرفا برای خدمات مجاز که حقیقتا انجام می‌شود، از پایانه فروش استفاده نماید و از انجام هرگونه معامله صوری یا شبیه‌سازی از طریق پایانه فروش پرهیز نماید.

  • پذیرنده موظف است تا حریم دارنده کارت را رعایت نموده و به هیچ عنوان جهت ورود اطلاعات به پایانه فروش، رمز مشتری را از وی درخواست نکند. (ورود رمز الزاما باید توسط مشتری انجام گیرد.)

  • پذیرنده موظف است تا نظارت لازم بر پایانه فروش داشته باشد تا از اصالت رسید تراکنش خرید از روی پایانه فروش خود اطمینان حاصل نماید. بدیهی است کم توجهی به این موضوع باعث افزایش امکان سوء استفاده گردیده و مسئولیت عدم توجه به اصالت رسید بعهده پذیرنده خواهد بود.

  • پذیرنده متعهد است تا بابت پرداخت وجه از طریق پایانه فروش، مبلغ اضافی از دارنده کارت دریافت نکند.

  • چنانچه به اشتباه وجهی بصورت اضافی به حساب پذیرنده واریز شود، پذیرنده مجاز به برداشت وجه واریزی اضافی نبوده و باید در صورت تشخیص، مراتب را سریعا به شرکت PSP مربوطه اطلاع دهد.

  • در صورت برداشت سهوی، پذیرنده متعهد شود حداکثر ظرف 72 ساعت وجه مربوطه را تأمین نماید.

مسولیت های پذیرنده در خصوص فروش و تحویل کالا و خدمات چه می باشد؟

  • پذیرنده موظف است تا در خصوص کالا و خدمات خود، بویژه در مواردی که خرید بصورت اینترنتی می باشد بصورت شفاف اطلاع رسانی نماید.

  • پذیرنده باید کالاها و خدمات خود را در زمان انجام تراکنش به دارنده کارت تحویل دهد. در تراکنش‌های اینترنتی، دارندگان کارت می بایست از روش و تاریخ تحویل مطلع باشند.

پذیرنده به هنگام عقد قرارداد با شرکت ارایه دهنده خدمات پرداخت چه نکاتی را باید مد نظر قرار دهد؟

به هنگام عقد قرارداد با شرکت ارایه دهنده خدمات پرداخت رعایت مواردی شامل درج کامل اطلاعات هویتی، شماره تاریخ و مدت اعتبار قرارداد با شرکت ارایه دهنده خدمات پرداخت، مبلغ قرارداد، نحوه محاسبه کارمزد و یا هر گونه هزینه احتمالی دیگر (سایر هزینه ها) دریافتی از پذیرنده، شرایط و الزامات تسویه حساب، نوع خدماتی که پذیرنده فروشگاهی یا پذیرنده اینترنتی ارایه می نماید، تعهدات و مسولیت های طرفین، شرایط تسویه حساب، جبران خسارت و فسخ قرارداد لازم بوده و پذیرنده باید به آن توجه لازم را مبذول نماید.

چه مواردی منجر به محدود شدن مجوز فعالیت پذیرندگان در استفاده از ابزارهای پذیرش می شود؟

محدودیت هایی برای استفاده از ابزارهای پذیرش برای پذیرندگان خاطی در نظر گرفته شده است که به شرح موارد زیر می باشند:

  • قرارگرفتن دستگاه کارتخوان به نحوی که هنگام انجام عملیات پرداخت برای مشتری (دارنده کارت) قابل دسترسی و رؤیت نباشد.

  • تخطی از الزامات بانک مرکزی و شاپرک

  • استفاده از دستگاه کارتخوان برای کسب و کاری غیر از صنف ثبت شده در قرارداد فی‌مابین شرکت ارایه دهنده خدمات پرداخت و پذیرنده

  • ایجاد تراکنش‌های مجازی از قبیل نقد کردن مبلغ داخل کارت بدون انجام داد و ستد واقعی

  • عدم ارائه رسید به مشتری در تراکنش‌هایی که ارائه رسید، طبق مقررات و الزامات شاپرک، الزامی اعلام شده است

  • عدم عودت مبالغ واریزی اضافی که به اشتباه به حساب پذیرنده واریز شده است

  • تغییر آدرس محل بهره‌برداری از دستگاه کارتخوان بدون رعایت مقررات و الزامات شاپرک و یا مفاد توافق با شرکت ارایه دهنده خدمات پرداخت

  • ممانعت از تحویل دستگاه کارتخوان به شرکت ارایه دهنده خدمات پرداخت ، درصورت درخواست شرکت ارایه دهنده خدمات پرداخت مربوطه

  • اخذ هرگونه وجه بیش از مبلغ خرید، از دارنده کارت در ازای ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی بدون مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا. و شاپرک

  • پرسیدن رمز کارت از مشتری و اصرار بر ورود رمز دارنده کارت توسط پذیرنده

  • ارسال تراکنش‌های نامعتبر، شبیه‌سازی شده، یا شکسته شده

  • دستکاری عمدی و ایجاد اختلال در فرآیند اجرای تراکنش

  • ذخیره و یا استفاده از اطلاعات محرمانه دارندگان کارت

  • هرگونه تلاش به منظور نفوذ به سامانه‌های پرداخت الکترونیکی کشور

  • هرگونه تلاش منجر به سلب اعتماد دارندگان کارت از نظام پرداخت الکترونیکی کشور

  • جعل یا ارائه اطلاعات ساختگی در حوزه پرداخت الکترونیکی

  • هرگونه دستکاری دستگاه کارتخوان دریافتی از شرکت ارایه دهنده خدمات پرداخت

  • هرگونه اقدامی که منجر به صدور دستور برخورد با پذیرنده توسط مراجع قضایی، انتظامی یا امنیتی در رابطه با تخلفات حوزه‌ی پرداخت الکترونیک شود.

  • انجام اعمال مرتبط با سوءاستفاده مالی و پولشویی یا ایجاد اختلال در حوزه پولی و بانکی کشور در صورت اعلام مراجع قانونی

  • فعالیت‌های منجر به اختلال در جریان نقدینگی خارج از چارچوب‌های مجاز، در صورت اعلام مراجع قانونی

تسویه با پذیرندگان فروشگاهی چند سیکل صورت می پذیرد؟

انتقالات سامانه «پایا» برای دستور پرداخت‌های مشتریان صرفاً یک بار در روز به شرح زیر انجام می گیرد:

  • در روزهای غیر تعطیل رسمی، انتقالات سامانه «پایا» برای تسویه تراکنش‌های کارتی «شاپرک» مربوط به روز قبل، صرفاً یک بار در روز و در سیکل ساعت ۳:۴۵ بامداد پردازش و برای بانک‌های پذیرنده ارسال می‌گردد. ضمناً ریز تراکنش‌های پایانه‌های فروش «شاپرک» در ساعت ۵:۰۰ بامداد در اختیار بانک‌های پذیرنده قرار می‌گیرد.

  • در روزهای تعطیل رسمی، انتقالات سامانه «پایا» برای تسویه تراکنش‌های کارتی «شاپرک» مربوط به روز قبل، صرفاً یک بار در روز و در سیکل ساعت ۱۵:۴۵ پردازش و برای بانک‌های پذیرنده ارسال می‌گردد. ضمناً ریز تراکنش‌های پایانه‌های فروش «شاپرک» در ساعت ۱۷:۰۰ در اختیار بانک‌های پذیرنده قرار می‌گیرد.

نکته: بدیهی است پس از ارسال دستور پرداخت به بانک ها در زمان مقرر شده فوق، زمان واریز به حساب پذیرندگان بستگی به مقررات مبادلات پولی بانک پذیرنده دارد.

 

برای مشاهده مدل های دستگاه  بروی لینک زیر کلیک کنید:

شرکت تجارت پارسه نوین آینده

موبایل پوز ابزاری فراتر از پرداخت

شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۰۷ ق.ظ | mahdi asili | ۰ نظر

نسل جدید دستگاه های کارتخوان فروشگاهی

موبایل پوز؛ ابزاری فراتر از پرداخت

با گسترش امکانات اینترنتی بر روی بستر تلفن همراه، جذابیت ها و شرایط ارائه برنامه های مبتنی بر این بستر در حوزه پرداخت الکترونیک نیز افزایش یافته است و فعالان در این حوزه به سمت استفاده بهینه و به روز از این بستر به سرعت در حال حرکتند.
 
موبایل پوز d200 پکس
به گزارش مرکز تحقیقات شرکت تجارت پارسه نوین آینده : این روزها شاهد توسعه و ارتقاء نسل جدید اینترنت مبتنی بر شبکه تلفن همراه هستیم که این تحول نقطه عطفی در بسیاری از حوزه ها تلقی می شود. با توجه به نقش کلیدی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در دنیا دائماً فناوری های روز در خدمت توسعه خدمات نوین در این حوزه قرار می گیرد. واقعیت این است که با گسترش امکانات اینترنتی بر روی بستر تلفن همراه، جذابیت ها و شرایط ارائه برنامه های مبتنی بر این بستر در حوزه پرداخت الکترونیک نیز افزایش یافته است و فعالان در این حوزه به سمت استفاده بهینه و به روز از این بستر به سرعت در حال حرکتند.

یکی از این نوآوری ها خدمات نسل جدید پایانه های فروش سیار(بیسیم) است که بسیاری از بانک ها، شرکت های مخابراتی و شرکت های خدمات پرداخت در دنیا با سرعت روز افزونی در حال تجهیز خود به آن هستند. اما دلیل چنین استقبالی از این ابزار جدید چیست؟

اولین بار شرکت Square در آمریکا در سال 2009 یکی از اولین پوزهای موبایلی را رونمایی کرد . این سیستم با استفاده از یک کارتخوان بیسیم(سیار) با قابلیت خواندن نوار مغناطیسی از طریق جک صدای (audio jack) تلفن همراه، امکانی جدید و جذاب را برای کاربران فراهم ساخت که به راحتی تلفن هوشمند خود را با استفاده از سخت افزاری جانبی تبدیل به دستگاه پذیرش کارت کنند. البته قابلیت های این فناوری بسیار فراتر از یک کارتخوان بیسم (سیار)ساده است. این سامانه عملا تلفن همراه را تبدیل به یک صندوق فروش کامل سیار می کند.

از آنجا که در آمریکا بیشترین تراکنش ها با کارت اعتباری صورت می گیرد و امضاء دارنده کارت برای اعتبار سنجی کافی است، سخت افزار Square صرفا یک کارتخوان ساده بود که نیازی به دریافت رمز کارت نداشت. اما از زمانی که استفاده کارت های رمز دار هم به Mobile POS اضافه شدند، برخی از تولیدکنندگان اقدام به ساخت کارتخوان های همراه با صفحه کلید (PIN Pad) نمودند که امکان ورود امن رمز کارت را فراهم می سازد. همین امر باعث فراگیر شدن هرچه گسترده تر این فناوری شد در کشور های دیگر دنیا شد.

در کشورهای خاورمیانه نیز از سال گذشته تا کنون شرکت های بسیاری مشغول فراهم سازی زمینه های راه اندازی این سامانه اند. شرکت اتصالات در امارات به عنوان اولین اپراتور در منطقه و با همکاری بانک ملی ابوظبی (NBAD) برای نخستین بار سرویس Mobile POS را راه اندازی کرد. این سرویس در نمایشگاه جیتکس 2014 (GITEX) برای ثبت نام هرچه سریعتر و آسان تر بازدید کنندگان و پرداخت با کارت مورد استفاده قرار گرفت.

از 2 سال قبل تا به امروز، فناوری Mobile POS با رشد کم سابقه ای مواجه شده، تا آنجا که آمار خرید دستگاه های پایانه های فروش ثابت در دنیا در سال 2014 با 25% کاهش روبرو شد. به گزارش مجله فوربز آمریکا (Forbes)، فناوری پایانه های فروش سیار، با روند چشمگیری روبروست که پس از پیدایش اینترنت در فروشگاه ها، فناوری است که سریع ترین رشد در خرده فروشی (Retail) داشته. به طوری که نه تنها رشدی 300% در سه سال آینده برای آن پیش بینی شده بلکه انتظار می رود پوز های موبابلی حدود 20% از پایانه های ثابت را ظرف این مدت را جایگزین کنند.

با توجه به زمان نسبتا کوتاهی که از ورود این فناوری در بازار می گذرد، تاکنون تنها چند شرکت تولید کننده توانسته اند هم نظر مؤسسات مالی چون VISA, Master و American Express و هم استاندارد های امنیتی همچون PCI را به خود جلب کرده و مهر تأیید آنها را دریافت کنند.

سید محمد عادلی فعال حوزه پرداخت الکترونیکی و مدیرعامل شرکت پوزیترون فعالبت خود را یک سال پیش با مطالعات و بررسی های فنی و تجاری در کشور های اروپایی صاحب فناوری آغاز کرد. پس از انجام هماهنگی های اولیه با شاپرک و لحاظ کردن الزامات امنیتی آن، اقدام به توسعه بسته نرم افزاری جامع پایانه فروش سیار کرد. وی برای اولین بار راهکار کامل موبایل پوز، متشکل از سخت افزار، موبایل اپلیکیشن و سوئیچ را توسعه داده ایم. به دلیل تنوع سخت افزاری، دستگاه ها از معتبر ترین برندهای دنیا انتخاب شده و در حال حاضر شرکت پوزیترون با همکاری شرکت توسعه ریز کامپیوتر ایران وابسته به شرکت داده پردازی ایران در حال راه اندازی عملیاتی این سامانه است.

به گفته عادلی ویژگی های این سامانه کارتخوان بیسیم (سیار) همراه این است که نرم افزار آن نقش بسیار پررنگ تری در مقایسه با کارتخوان های ثابت فروشگاهی دارد. در حقیقت پردازشگر اصلی عملیات پرداخت، تلفن هوشمند است و سخت افزار کارتخوان تنها برای قسمتی از فرایند مورد استفاده قرار می گیرد که تلفن هوشمند به تنهایی قادر به انجام آن نیست: نگهداری کلید ها، خواندن کارت مغناطیسی، ورود امن رمز و رمز گذاری اطلاعات. با این حساب در دست داشتن دستگاه کارتخوان سیار بدون بسته نرم افزاری توسعه یافته آن، عملا ارزش افزوده ای محسوب نمی شود.

مدیرعامل پوزیترون با اشاره به اشکالات عمده دستگاه های فعلی اظهار داشت:«یکی از اشکالات عمده دستگاه های کارتخوان فعلی حجم بزرگ و وزن زیاد آن است. البته این از معایب ظاهری دستگاه است اما به لحاظ کارایی هم دستگاه های فعلی محدودیت هایی دارند و از طرفی بسیار گران هستند. »

وی افزود: « اندازه دستگاه و وزن سبک آن، قابلیت حمل آسان را به کسب و کارهایی که نیاز یه سیار بودن دارند می دهد. از دیگر ویژگی های این فناوری می توان به قیمت نسبتا پایین آن اشاره کرد که باعث کاهش حجم سرمایه گذاری توسط بانک ها می شود و به همین دلیل پوشاندن گستره وسیع تری از فروشندگان خرد را نیز اقتصادی می کند. »

اما تفاوت اینگونه دستگاه ها با کارتخوان های سیار(بیسیم) GPRS چیست؟ اینجا می توان به خدمات جانبی از جمله ارائه آمارهای مختلف، قابلیت تحلیل داده ها بصورت آنلاین اشاره کرد. همچنین قابلیت و انعطاف بسیار بالای موبایل پوز برای توسعه نرم افزارهای ویژه بر بستر تلفن هوشمند و یا تبلت آن را به فناوری ایده آل برای بسیاری از مشاغل تبدیل می کند.

به گفته عادلی این دستگاه نه تنها از نظر زیست محیطی با ارائه رسید ایمیلی و یا پیامکی مصرف کاغذ را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد، بلکه همزمان امکان دسترسی پذیرندگان به مشتریانشان و تکمیل اطلاعات مدیریت ارتباط با مشتریان را آسان تر می نماید.

جالب اینکه شما می توانید از طریق این سامانه، حساب کاربری خود را آنلاین و به طور کامل مدیریت کنید و ضمن مشاهده عملکرد خود، به چندین اپلیکیشن متعلق به سامانه وصل شده و از امکانات آنها بهره گیرید.

موبایل پوز که در آینده ای نزدیک در شبکه پرداخت کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت قابل اتصال به کلیه گوشی های تلفن همراه بوده و نرم افزار متعلق به این دستگاه روی سیستم عامل اندروید، ویندوز و آی او اس موجود می باشد. همچنین از طریق پورتال پذیرندگان می توان به متعلقات بیشتری دسترسی پیدا کرد.

 

برگرفته از سایت:شرکت تجارت پارسه نوین آینده​​​​​​​